Agra!

Hej från Agra!

Ja, nu är vi alltså i Agra som ligger några mil söder om Delhi. Dagen har ägnats åt att åka bil, jag vaknade för övrigt till synen av en ap-rumpa tryckt mot bilrutan till vänster om mig (vi skulle stanna några minuter och betala gränsavgift). Ingen vacker syn att vakna till måste jag tillägga. På vägen såg vi några vackra tempel, jag kom på en bil-lek som gjorde att nästan alla blev osams eftersom jag anpassade reglerna allt eftersom. Jag vann!:D

När vi kom fram till det fantastiskt underbara hotellet som vi aldrig vill lämna, lade vi oss direkt vid poolen och för första gången sen vi kom hit var vi i solen mer än 20 minuter. Jag gjorde även en hennatatuering.

Det har smällt en massa fyrverkerier de senaste 3 dagarna på grund av Diwali-firande och visste vi inte bättre så skulle vi tro att det var krig. Raketerna låter inte alls som de gör hemma.

Nu är vi hemkomna från en helt okej middag och imorgon ska vi upp tidigt och se Taj Mahal! Dream come true:’D

Ett monument på väg till Agra.

Vårt underbara hotellrum.

Min hand innan hennan har torkat:)

/Suzanna & Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0